Best Urdu Ghazals by Haider Ali Aatish | Koi Ishq min Mujh sa Afzoon na Nikla

Ghazal, Urdu Ghazal, Urdu Sad Ghazals, Best Urdu Ghazals, Urdu Ghazal Poetry, Best Ghazal Collection, Best Urdu Poetry, Ghazal Poetry
Here is the best collection of Urdu Ghazals by famous poet Haider Ali Aatish. Read one of his best ghazals "Koi Ishq min Mujh sa Afzoon na Nikla" in Urdu with Ghazal SMS in Roman Urdu. If you like, please share with your friends as much as possible on social media.
کوئی عشق میں مجھ سے افزوں نہ نکلا
urdu sad ghazals
کوئی عشق میں مجھ سے افزوں نہ نکلا 
کبھی سامنے ہو کے مجنوں نہ نکلا 
بڑا شور سنتے تھے پہلو میں دل کا 
جو چیرا تو اک قطرۂ خوں نہ نکلا 
بجا کہتے آئے ہیں ہیچ اس کو شاعر 
کمر کا کوئی ہم سے مضموں نہ نکلا 
ہوا کون سا روز روشن نہ کالا 
کب افسانۂ زلف شبگوں نہ نکلا 
پہنچتا اسے مصرع تازہ و تر 
قد یار سا سرو موزوں نہ نکلا 
رہا سال ہا سال جنگل میں آتشؔ 
مرے سامنے بید مجنوں نہ نکلا
urdu sad ghazals

Best Ghazal SMS

Koi Ishq min Mujh sa Afzoon na Nikla


Koi ishq min mujh sa afzoon na nikla
Kabhi samney ho k majnoon na nikla
Barra shor suntey thy pahlo min dil ka
Jo cheera to ik qatra-e-khoon na nikla
Baja kehty aey hin heech is ko shaa-er
Kamar ka koi hum se mazmon na nikla
Howa kon sa roz-e-roshan na kaalaa
Kab afsana-e-zulf-e-shab goon na nikla
Ponch-ta ussy misraah taazaa o tarr
Qadd-e-yaar sa saroo mozoon na nikla
Raha saal ha saal jungle min Aatish!!!
Miray samney baid-e-majnon na nikla
urdu sad ghazals

Post a Comment

0 Comments